Welcome

Te plictisesti?
Dupa ce citesti ce am scris o sa pleci si mai plictisit ;)

=Rocsy=




duminică, 15 noiembrie 2009

Vreau sa fiu homeschooled

Publicat de Rocsy la 11:33
Photobucket

Da dragii mei,
ziua de luni este o zi ingrozitoare care parca e pusa in calendar sa ne sperie. Poate fi mai groznic? Dupa doua zile in care stai acasa si uiti de toata chestia aia stupida numita scoala ajungi..ghiciti unde? tot la scoala.
Pe langa faptul ca suportam niste comunisti suprainteligenti numiti profesori, si in unele cazuri ii ascultam cum ne "apreciaza" prin cuvinte destul de injositoare si uneori jigniri indirecte pe care se asteapta sa nu le intelegem, mai trebuie sa suportam si niste copii subnutriti sau supraponderali care se numesc colegi. Intr'o clasa se formeaza diferite bisericute( Tocilari, Populari, Baieti, Fete). Ma intreb oare ce parere au ei despre mine? M'am saturat sa aud: "ahh, eu nu vorbesc cu ala..ala e tocilar" sau "pai el e baiat" bai nene, si adam cu eva cum erau? nu erau barbat si femeie?
Urasc certurile astea puerile care apar in clasa. De exemplu "Baietii sunt mai buni decat fetele" cu argumentul solid : " Pana si Dumnezeu e barbat" sau certurile "Fetele sunt mai bune decat baietii" cu argumentul ca " orice barbat e adus pe lume de o femeie". Sfatul meu prietenesc dragii mei este: Cumparati'va o viata, dar evitati Second hand'urile!
Revenind la profesorii nostri semi-comunisti cu haine abia scoase de la naftalina, care apar in fata noastra cu un aer superior. Sunt sigura ca toti aveti "boala" pe un profesor care va tachineaza sau mai rau va jignesc, eu , am ajuns sa imi fie groaza sa merg la scoala ca sa nu dau ochii cu ea. Am crezut in clasa a5'a ca o sa fie trecator, si ea o sa vorbeasca altfel cu mine. Am ajuns incet incet sa urasc materia pe care o preda...
Maine dimineata o sa intru in clasa si o sa ma pun in banca si nici nu o sa apuc sa imi caut in ghiozdan cartile ca o sa intre ea pe usa..si sunt sigura ca o sa aiba o replica inteligenta(credeti'ma. intotdeauna are!) Si eu o sa incerc sa nu "lacrimez" spunandu'mi ca totusi sunt buna de ceva, dar ea o sa continue, iar eu nu cred ca o sa imi mai musc mult limba si o sa dau drumul la tot ce m'am abtinut 3 ani!!!

Concluzia acestui post lung.incurcat si neinteles este faptul ca vreau sa fiu " scolita acasa"
Vreau sa vina profesorii la mine nu sa ma duc eu la ei. Si vreau un profesor care sa ma aprecieze si macar sa imi spuna corect numele.

2 comentarii on "Vreau sa fiu homeschooled"

Lina on 20 noiembrie 2009 la 12:28 spunea...

da, hai sa stam acasa.Lasa puiu ca e nesimtita, nu merita sa te superi pentru ea acum ca vine CRACIUNUL :D. Love ya!

Anonim spunea...

ZuOlie on 21 noiembrie 2009 1:09 spunea..
1.Inca mai exista certuri de genul asta intre fete si baieti?=))
2.Uite un ceva pozitiv ca noi ne schimbam profii ca tampoanele.[cei de anul trecut erau cei mai buni si cu silk si sensitive si cu aroma fresh] de anul acesta doar un tampon aveam de genul acesta si fiind la istorie.=[ trist.restu is absorbante septoma.
3.A)LA profa aia care se leaga de bibutzu meu imi va manca cotul :-l
B) atunci cand vei inceta sa te musti de limba si sa'i spui toata ura,injuraturile si blestemele pentru ea in toti acesti 3 ani.Asigurate ca ti-a incheiat media si ca nu poate sa o schimbe =]]

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

 

Rocsy's blog Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez