Welcome

Te plictisesti?
Dupa ce citesti ce am scris o sa pleci si mai plictisit ;)

=Rocsy=




luni, 22 noiembrie 2010

Mi-e dor. Vreau. Nu pot.

Publicat de Rocsy la 08:35

Mi-e dor sa ma trezesc tarziu si sa realizez ca n-am dormit decat vreo 3 sau 4 ore. Mi-e dor de soare, mi-e dor de vant, mi-e dor de nori si chiar de ploaie, mi-e dor de vara. Mi-e dor s-adorm cu el in gand. Mi-e dor de tine..si de tine..si de tine...si chiar si de tine.
Vreau sa ma duc acolo..acolo..si...acolo!
Vreau sa adorm in iarba si sa ma trezesc cu o buburuza pe nas. Vreau sa cad in cenusa cand ma uit dupa OZN-uri in gradina. Vreau sa urlu' noaptea sa trezesc vecinii, vezi Doamne eu salut extraterestrii. Vreau sa alunec pe iarba uda, pe care nu demult dormeam, si sa ma enervez razand. Vreau sa ma bronzez intr-o zi cu nori. Vreau sa fac baie in piscina cu Looney Tunes. Vreau sa mananc ciocolata facuta de Cristi. Vreau suc de mere. Vreau nuci. Vreau Soare. Vreau Vara. Mi-e dor de Vara!!!

Mi-e dor si Vreau!

E iarna, e scoala.
Dimineata ma trezesc cu luna-n fata. Ma duc pe frig, imbracata gros. Intarziu la ore si casc pe ascuns. Pleoapele ma ustura si nu imi place cand descopar ca am dormit 5 ore. Nu pot sa urlu, nu pot sa stau sa ma uit dupa OZN-uri si nu pot sa fac plaja intr-o zi cu nori.
Nu pot sa adorm cu gandul la EL, ca maine dau lucrare sau diriga ma asculta. Cum sa raman aceiasi eu si sa si merg la scoala?



Nu stiu ce vreau sa va spun. Probabil ca mi-e dor si vreau si mi-e ciuda ca nu pot.

1 comentarii on "Mi-e dor. Vreau. Nu pot."

Carmen spunea...

So true :-<
De cand a inceput scoala simt ca cedez psihic...totul se duce de rapa! Nu mai am timp sa...nimic :|
Am inteles ca scoala ne foloseste in viata da' ocupa prea mult timp!
Suntem eleve si asta ne ocupa tot timpul! :))

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

 

Rocsy's blog Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez