Welcome

Te plictisesti?
Dupa ce citesti ce am scris o sa pleci si mai plictisit ;)

=Rocsy=




luni, 16 noiembrie 2009

S'au demodat cercurile.

Publicat de Rocsy la 05:53


Am observat ca nu se mai poarta bulinele, sub pretextul ca sunt de "bunicute". Ok, mi se pare corect, moda vine si pleaca, dar mai nou farfuriile sunt patrate. Farfuriile?! Si asta nu e tot,de parca nu ar fi fost de ajuns, si butoanele de exemplu de la telecomanda televizorului sunt ghiciti cum..patrate!
ok, vreau si eu o hartie igienica patrata, o tigaie si casti patrate.
In caz ca nu stiati ce sa imi cumparati de Craciun, va rog frumos, sa imi luati cva oval. Nici rotund nici patrat!

Revenind la moda,
NE INVADEAZA HANNAH MONTANA!
Cati bani credeti ca face faimoasa adolescenta daca avem inclusiv chilotei cu fata ei?
Pijamale, papuci, costumas asortat, bluzita, tricouas, penar, creion, radiera, liniar, caiet, coperta, geanta, ghiozdan etc.
Again, de Craciun evitati sa imi faci cadouri montaniste.
de parca posterele nu erau de ajuns....

Si nu uitai, VINE CRACIUNUL!!!!

2 comentarii on "S'au demodat cercurile."

Lina on 20 noiembrie 2009 la 12:30 spunea...

Care e problema? Uitati aici pretentioasa, si mai zice de mine! Sapunel te iubeste!

Anonim spunea...

Finamea de 2 ani are credca vreo 48566595867x75658493=??? de bluze cu Hannah,maine poimaine ies si pampersi cu ea..Daca o sa fie pe partea dosului si pe dinautru o sa-mi placa :>

Stilul tau e la moda ;x [nu ma refer la tine,ma refer la toti ceilalti care imi citesc commentul.Purtati buline!!]

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

 

Rocsy's blog Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez