Welcome

Te plictisesti?
Dupa ce citesti ce am scris o sa pleci si mai plictisit ;)

=Rocsy=




duminică, 29 noiembrie 2009

Blinterview.

Publicat de Rocsy la 13:21

Astazi Ioana(yumi) ne acorda un Blinterview [yeyyy].
Ce este un Blinterview? vine evident, de la Blog si Interview- interview postat pe blog.
Mai intai vreau sa ii multumesc Ioanei pentru ca a raspuns la intrebarile mele tampite si banale , apoi special thanks to Laur.

1. Yellow, Ioana! Sa incepem cu un salut pentru bloggări care acum ne urmaresc.
Ioana: Hei guys. Sper sa va distrati citindu-mi viata. Intre noi fie vorba, cateodata poate sa fie destul de amuzanta.
2. Lumea virtual, a forumurilor mai exact, pentru inceput vrem sa aflam ce semnifica nickname’ul tau?

Ioana: Vrei sa spui Yumi, nu ? In primul rand, Yumi este traducerea in japoneaza a prenumelui meu Ioana si inseamna in aceeasi cultura din care face parte, abilitate frumoasa.
3. Faci parte din membri staff’ului Vampire Diaries(Publicity team). Este o onoare sau o responsabilitate pentru tine?
Ioana: Da. As putea spune ca e o onoare si in acelasi timp o responsabilitate. A face parte dintr-un staff, nu e asa usor precum cred toti. Ai anumite indatoriri pe care trebuie sa le respecti. Pentru mine e placut sa fiu in Publicity, sunt o persoana comunicativa, iar ceea ce fac nu reprezinta o obligatie.


4. Care este partea cea mai buna in a fi membru al unui staff?

Ioana: Pot sa zambesc, nu ? Probabil, controlul si respectul pe care il ai din partea userilor, precum si satisfactia muncii tale. Fiecare forum si echipa are proiectele sale, iar cand esti apreciat de ceilalti, eu zic ca nu poti cere mai mult.

5. Am inteles ca o sa participi la “Where do you belong” (iti tinem pumnii). Consideri asta o provocare?
Ioana: E o provocare, asa cum a fost si prima oara cand am luat parte la acest concurs, insa sper sa fac fata. Cel mai important in momentul de fata e sa-mi dau seama pentru cine vreau intradevar sa particip.
6. Trecand la “cruda” realitate, cum iti imparti timpul intre free time si internet?
Ioana: Destul de greu, pe langa free time si internet, am si scoala si bineinteles o viata de trait. Normal, incerc sa ma impart in mod egal, in asa fel incat sa fiu multumita de tot, insa nu mereu se si intampla cum vreau.
7. Sa aflam mai multe despre tine: ce hobby’uri ai?

Ioana: Sincer, multe. N-am destul timp pentru toate. Dar in principal, cred ca ar fi muzica, cartile, fan-fiction-urile si fotografia. Recunosc, nu ma ocup de tot, dar macar o mica bucatica din timpul meu le acord.
8. Ce liceu urmezi si in ce clasa?
Ioana: Sunt mandra sa spun ca sunt o Asanica, sau pe intelesul tuturor, Colegiul National Ionită Asan. Iar profil este Mate-Info Bilingv Eng.


9. Cu toti stim ca ai “vise e Bucuresti”, pe viitor, te vei muta in “capital prafuita” ?
Ioana:Normal. Iubesc capitala de cand ma stiu si pot spune ca deabia astept sa merg la facultate acolo.
10. Crezi in dragoste la prima vedere?
Ioana: Nu, nu cred in dragoste la prima vedere. Defapt nici in dragoste in prea cred. Presupunand ca ar exista asa ceva, atunci sentimentul ar fi mult prea puternic sa apara dintr-o data. Exista atractie la prima vedere, compatibilitate, insa nu mai mult.
11. Ce ti-ai dori de la un baiat?
Ioana: . Prea multe mi-as dori la un baiat. Nici nu stiu cu ce sa incep. Vreau o persoana care sa merite sa fie langa mine, iar pentru asta am nevoie de timp sa-mi dau seama daca merita intradevar. Imi trebuie cineva care ma poate aprecia la adevarata valoare si cand spun asta nu vreau sa par plina de mine, sunt doar realista. Apoi, trebuie sa aiba multa rabdare, sunt dificila si cu toate. E greu sa ma abordezi si sa-mi faci fata.
12. Consideri ca ai intalnit pe cineva potrivit tie si ce inseamna "potrivit"?
Ioana: Grea intrebare. Potrivit inseamna multe, potrivit e persoana de care ai nevoie si ea la randul ei are nevoie de tine. E o completare. Nu pot spune exact ca am intalnit acea fiinta, poate, ramane de vazut. Cand voi fi increzatoare in ce simt si in ce am in dreapta mea, poate ca atunci as putea zice : "Da, el e exact ce-mi trebuie."


Puteti propune pe cineva pentru the next Blinterview. Use the coment section below.

7 comentarii on "Blinterview."

Ioana. on 29 noiembrie 2009 la 13:39 spunea...

God. Multumesc, multumesc, ma simt onorata. E primul Blinterviw.

P.S.
Nu vreau sa stiu ce fata va face Lari cand va vedea ca am zis Laur. Iai.
=))

Ioana. on 29 noiembrie 2009 la 13:40 spunea...

P.S2.
O propun pe Alexandra [Esmesica] ca viitoare intervievata.

Dochioiu Elena-Alexandra on 30 noiembrie 2009 la 10:02 spunea...

"11. Ce ti-ai dori de la un baiat?
Ioana: . Prea multe mi-as dori la un baiat. Nici nu stiu cu ce sa incep. Vreau o persoana care sa merite sa fie langa mine, iar pentru asta am nevoie de timp sa-mi dau seama daca merita intradevar. Imi trebuie cineva care ma poate aprecia la adevarata valoare si cand spun asta nu vreau sa par plina de mine, sunt doar realista. Apoi, trebuie sa aiba multa rabdare, sunt dificila si cu toate. E greu sa ma abordezi si sa-mi faci fata."


:> interesant:D

Lina on 30 noiembrie 2009 la 11:06 spunea...

Artist of the month :
Tom Kaulitz
yey :X:X

Dochioiu Elena-Alexandra on 30 noiembrie 2009 la 11:36 spunea...

O propun si eu pe Alexandra oricine ar fi ea:)):)

Anonim spunea...

Sunt de acord cu voi:>.
Foarte interesant Ioana modul in care te exprimi si raspunzi la subiect:).

Dochioiu Elena-Alexandra on 30 noiembrie 2009 la 12:01 spunea...

Gata am aflat care Alexandra:D

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

 

Rocsy's blog Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez