Welcome

Te plictisesti?
Dupa ce citesti ce am scris o sa pleci si mai plictisit ;)

=Rocsy=




sâmbătă, 21 noiembrie 2009

Lies are forever!

Publicat de Rocsy la 05:14
Multi dintre noi pretindem sa uram minciuna. Eu personal o detest, dar nu pot sa nu recunosc ca nu am mintit in unele situatii. Ca si la secrete sunt de doua feluri:
-minciuni de salvare: mama isi da seama ca nu ai dormit aseara acasa, ce ii spui? ca ai dormit la o prietena in loc de un prieten sau ca ai fost la o fosta colega si ai pierdut sirul orelor, si mama ei te'a invitat sa dormi la ea.
-minciunile fara rost, dar care afecteaza cel mai mult.
Toate sunt miciuni si toate sunt pacate, dar se poate musca cineva de limba cand vine vorba de salvarea cu ajutorul lor? E firul de ata de care te agati de cate ori ai probleme....


Billy Talent - Lies
Asculta mai multe audio Muzica

1 comentarii on "Lies are forever!"

Anonim spunea...

Eu o folosesc doar la nevoie.Ca ieri cu teza :-? si o alta minciuna pt mama dc nu am 'stiut' de teza.Dar sa stii ca o minciuna duce la alta..
Iar cand is prinsa,increderea dispare si cu anii o recapat de la mama.In fine mama crede ca nu mai mint,dar defapt am devenit mai buna in folosirea lor =]

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

 

Rocsy's blog Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez