Welcome

Te plictisesti?
Dupa ce citesti ce am scris o sa pleci si mai plictisit ;)

=Rocsy=




marți, 17 noiembrie 2009

Scrisoare pentru Mos Craciun.

Publicat de Rocsy la 05:07

Draga Mos Craciun,
Am avut un comportament exemplar. Ma astept sa fiu in capul listei copiilor cuminti. Cauta sub brad, o sa iti las ca in fiecare an un pahar cu lapte si cateva prajituri, de data asta sper ca Giuly, sa nu manance din ele. Sper ca nu esti alergic la lactoza, banuiesc ca nu, la cat laptic bei in noaptea de Craciun si la cate prajiturele...Sunt sigura ca Doamna Craciun iti impacheteaza cateva prajiturele facute dupa reteta familiei, ca tu si Elful/Spiridusul tau sa aveti pe drum.
Am sa las si cativa morcovi pentru reni, daca o sa mai rama dupa ce face bunica salata...Transmitei salutari Doamnei Craciun...
Ma astept ca sub brad sa gasesc ciocolata, multa ciocolata si te rog nu te zgarci la gummy bears. Pe langa toate acestea vreau si eu o placa de intins parul...ce zici?

Cu drag,
Rocsana.

2 comentarii on "Scrisoare pentru Mos Craciun."

Lina on 20 noiembrie 2009 la 12:25 spunea...

daaa,eu mananc ciocolata si tu iti intinzi parul, bineinteles :x. Puiu e cuminte,ehee

Anonim spunea...

Doar Ciocolata si o placa de par?Deloc pretentioasa.Mama si-a pus mana'n cap cand a auzit ce cadou vreau eu :>

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

 

Rocsy's blog Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez