Welcome

Te plictisesti?
Dupa ce citesti ce am scris o sa pleci si mai plictisit ;)

=Rocsy=




luni, 15 noiembrie 2010

Miresuca

Publicat de Rocsy la 09:18

Astazi, le-am promis dragelor mele colege, dupa ce mi-au f***t o sperietura, vom vorbi despre "Miresuca". Mai intai am dat pe Google, in speranta ca ma lamuresc si eu ce e cu "miresuca", bineinteles nu am gasit decat " Cum sa iti planuiesti nunta de vis", " Legenda Buchetului Miresei" si alte de astea.

Si uite asa, cu inima indoita, am incercat sa imi amintesc ceva despre ce am auzit in clasa. Dragii mei, miresuca, ii un demon, apare ca fata mica, imbracata in rosu(care nu e Lavinia Prodan) si unii sustin ca avea si o palarie visinie. Din cate am inteles ea nu merge, pare ca pluteste si evident este imbracata in mireasa(pana aici cica e imbracata in mireasa rosie..amu..ori mireasa ori imbracata in rosu?)

No si dai Roxana si incepe sa intrebi lumea de prin Zalau:
"Ati auzit de miresuca?", "Sti de miresuca?"

Prima pe care am intrebat-o ii Lavinia C.:
Lavinia: dapai ii o dementa imbraca in alb blonda care umbla noapte pe la miezu noptii cand ii luna plina
Lavinia: dupa parerea mea
Lavinia: is numa povesti
2. Diana T.:
diana: ii un fel de spririt
diana: care te blestema
diana: nu se uita la tine
diana: nu umbla
diana: parca zboara
diana: sau pluteste
diana: te inspaimanta
diana: are ceva rosu sau alb
diana: cred ca vine de la cimitirul de evrei
3. Paula C.:
Paula: dada am auzit despre ea
Paula: am avut niste prieteni care
Paula: pe
Paula: care ii urmarea mai tot timpu'
Paula: odata cand au mers pe starda Closca
Paula: in fata lor pe un stalp au vazut o cruce mare
Paula: dupaia
Paula: cand mergeau acasa ii uramarea
Paula: si ii tot striga
Paula: si bianca cica a vazut-o

4. Bianca M.

Bianca: Nu stiu prea multe, doar ca te blestema.

5. Lavinia P.
Lavinia.: ca-i o
Lavinia.: fantoma

Si ca sa nu ramaneti prosti, unii sustin ca au vazut superba aratare, care nu se uita la tine in ochi, te poate poseda si din relatarile Andreei C, cand treci pe langa ea te simti mort, fara vlaga, ca si cum nu ai fi tu. Daca credeti sau nu e problema voastra, dar cand vedeti o fata mica si blonda imbracata in alb sau rosu, intoarceti-va pe calcaie si amintit-va de legenda "miresucii". In the comment section vreau sa imi povestiti daca ati vazut-o. Stiu tot din relatarile Andreei C. ca niste prieteni care au innoptat in poienita s-au trezit pe Meses.
Mutli pe care i-am intrebat au fost habarnisti, si nu ii invinuiesc, am promis sa le trimit link-ul. Acuma vin eu si va inteb:
Ca parere aveti?


* Multumesc prietenilor care mi-au raspuns, chiar davca i-am innebunit cu blog-ul si o iert pe Cristiana ca nu a vrut sa isi aminteasca de istorisirile Andreei, haha!

8 comentarii on "Miresuca"

Anonim spunea...

:))frumos
si rares rus a vazuto:))

Anonim spunea...

nu exista asa ceva :P

Anonim spunea...

multumesc ca m-ai inclus in poveste=))))))

Rocsy on 15 noiembrie 2010 la 12:47 spunea...

Cu placere! (:

Carmen spunea...

Tuuu cred ca am vazut'o si eu :-s
E asa mai micuta, blonda si are un tricou alb :-s ma rog asta avea si curea cu slipici si cizme rosi :-j
ESTE....ESTE.....ANDREEA! :((
Acum mi'e frica de ea :))

Rocsy on 15 noiembrie 2010 la 12:56 spunea...

Deea? Adica Alecs era mireselu? pfaiaia.

Andra ;) on 18 noiembrie 2010 la 10:00 spunea...

stii ca si eu am patit ceva straniu...veneam acum cateva saptamani de la romana si am mers cu nadine pana aproape de casa ei inspre gr poporului. ne am desparti si eu am luat o spre centru, dar nu stiu cum m a cuprin asa o frica din senin si simteam ca si cum ma urmarea cineva, dar nu am putut sa ma uit in spate... si cand am ajuns la lumina apropae de centru a disparut sentimentul asta...

Anonim spunea...

am auzit si io de pov asta dar cred pt ca am vaz de vreo 1 an o doamna toata in alb si par negru cu o bota mai ciudata in manaca care s-a uitat la un om si iam vaz ochii si omu acela a zis tare :miresuca !!!fugitzi
serios asta sa intampat la grad poporului

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

 

Rocsy's blog Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez