Welcome

Te plictisesti?
Dupa ce citesti ce am scris o sa pleci si mai plictisit ;)

=Rocsy=




vineri, 20 noiembrie 2009

Can you keep a secret?

Publicat de Rocsy la 11:12




Cati dintre voi sunteti buni la pastrat secrete? Sunt 100% sigura ca nu ati putut tine toate secretele. Prietena voastra cea mai buna isi inseala prietenul, nu va mananca limba sa spuneti cuiva?
Urasc secretele! Urasc cand cineva vine sa imi spune " Stii, X are un secret si o sa ti'l spun..." Thanks, but no thanks!
Pana acum am invatat sa impart secretele in doua categori:

-secrete importane: pe care nu le spui nici cu pretul vietii. Secrete care ar face mai mult de 2 persoane sa sufere, indirect incepand sa suferi si tu.



-secrete neimportante/puerile: nimeni nu e ranit daca stie ca prietenul tau cel mai bun mai ia hainele sora'sii si le incearca in fata oglinzii. Mai pe scurt secretele acestea sunt atat de neinsemnate incat vor fi uitate si ingropate in memorii si amintiri sterese cu timpul.

Chiar as vrea sa stiu daca ati spus un secret important mai departe si care au fost urmarile...


The Pierces - Secret
Asculta mai multe audio Diverse

2 comentarii on "Can you keep a secret?"

Lina on 20 noiembrie 2009 la 12:22 spunea...

hai, recunosc! am spus si eu secrete din categoria neimportante la viata mea. Pur si simplu la nervi nu ma put abtine sa nu spun ceva. Dar cu toate astea nu fac rau nimanui iar apoi, in general stiu sa ingrop secretele in mine :D.
Tu le spui puiu?

Anonim spunea...

spre fericirea mea sunt buna cand e vorba de tinut secrete,recunosc ca ma cam mananca limba dar oricum nu le zic...
apropo vezi ca nebuna de mamica ta si-a facut blog,uite aici si linkul http://libelula-nebuna.blogspot.com/
hai ti pup!

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

 

Rocsy's blog Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez