Welcome

Te plictisesti?
Dupa ce citesti ce am scris o sa pleci si mai plictisit ;)

=Rocsy=




marți, 16 noiembrie 2010

O discutie pisicoasa.

Publicat de Rocsy la 09:28
flooo : ce pufoasa pisica
flooo :
Rocsy:
flooo: sa numi zici ca ai una deasta
Rocsy: bine ca nu ai intrebat si tu " de ce ii intorsa pe dos?"
flooo :
Rocsy: nuu, is foarte scumpe
Rocsy: -s
Rocsy:
Rocsy: exagerat de scumpe
flooo : ar trebui sa fie mai ieftine din moment ce nu am blana, la jumate
Rocsy: ))
Rocsy: da chiar
flooo :
flooo :
flooo : sau satio dea pe jumatate la propriu
Rocsy: ioooii nu
flooo : ba da
flooo : ar fi mai sexy
flooo:
Rocsy: da asa imi place
Rocsy: ca au atata piele
Rocsy:
flooo : dak iti iei sa imi zici
flooo : sa ma joc cu ea
flooo : de veterinaru
Rocsy: ))
flooo : ce culoare tis pereti la camera ?
Rocsy: albi..da am postere peste deci ii multicolor
flooo : te asigur ca o sa fie rosie
Rocsy: nu imi omori pisicaaa
Rocsy:
flooo : nuuuuu. ma joc doar

N-am sters nimic, n-am adaugat nimic, da Florina vrea postare!

0 comentarii on "O discutie pisicoasa."

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

 

Rocsy's blog Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez