Welcome

Te plictisesti?
Dupa ce citesti ce am scris o sa pleci si mai plictisit ;)

=Rocsy=




duminică, 6 septembrie 2009

Primul post

Publicat de Rocsy la 10:10

M-am trezit acum 10 minute ca vreau si eu un blog. E destul de la moda, e un fel de Twitter cu poze. Si atunci m-am gandit "Hai mai sa imi fac si eu un BLOG" Din cate blog-uri am vazut, pe aproape toate erau citate filozofice cu intelesuri ascunse de te faceau sa te uiti crucis, nu stiu daca voi putea vreodata sa dau citate ciudate sau sa vorbesc cu nu stiu cate intelesuri ascunse, oricum nu ma stresez ^.^
Love it, Hate it or Whatever, Just Enjoy It!

0 comentarii on "Primul post"

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

 

Rocsy's blog Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez