Welcome

Te plictisesti?
Dupa ce citesti ce am scris o sa pleci si mai plictisit ;)

=Rocsy=




duminică, 14 noiembrie 2010

Cele doua cuvinte.

Publicat de Rocsy la 11:03

Stiti voi, cuvintele alea doua care parca sunt stropite cu apa sfintita si numa' nu ies de la baieti din gura.Alea..stiti voi..
Dar daca nu le spun nu inseamna ca nu...aa..ca nu.
Cei care nu v-ati prins
- este vorba de o noua meldoie de la Taxi. Se numeste >>Cele doua cuvinte<< si pur si simplu o ador!

Undeva la mine pe facebook, am facut un test cu titlul "Ce te-ar face fericita."(Luati aminte, facebool-ul stie ce va doriti!) Si rezultatul era "Ai fi foarte fericita daca ti-ar spune ca te iubeste". M-am gandit mult la asta si am ajuns la concluzia ca mai bine ma iubeste si nu imi spune decat sa imi spuna si sa nu ma iubeasca. Asa poate sa imparta cate "te iubesc-uri" vrea ca nu ma incalzeste cu nimic, mai ales ca vine iarna. Destul despre mine si ideile mele, stati sa va pun melodia! Versurile nu le pun, dar daca vreti sa pun si versuri cand pun melodi just leave a comment.


1 comentarii on "Cele doua cuvinte."

Patricia on 14 noiembrie 2010 la 11:57 spunea...

Pff.
In ultima vreme doar in filme mai aud ,,Te iubesc''.
Foarte tare post.:)

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

 

Rocsy's blog Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez