Welcome

Te plictisesti?
Dupa ce citesti ce am scris o sa pleci si mai plictisit ;)

=Rocsy=




duminică, 14 noiembrie 2010

Doamna Profesoara de Latina.

Publicat de Rocsy la 06:49

Maine e...luni. Care e urmata de marti...si miercuri.
Ce face lunea deosebita?
Ati ghicit, ora de latina.
Doamna Profesoara de Latina, o doamna cu fire carunte, par vopsit rosu cu radacinile de culoarea parului ei natural, cu privirea superioara si de o inteligenta falsa, cu gesticularea simpla, si burta care abia ii sta in pantaloni, papucii vechi de pe vremea Odiosului si altele.
Dar totusi ce o face pe Doamna Profesoara de Latina atat de deosebita?
Cu siguranta talentelei ei ascunse in materie de muzica. "Fericirea" pe care o emana cand intra in clasa, o feiricire de parte de a fi lucida. Privirea nebuna de sub genele dubioase si chiar modul in care vorbeste. Cui nu i-ar placea o asemenea profesoara? Dar cel mai mult apreciem la ea pupincurismul.
De exemplu.
Fiu de doctor, ultima banca. Primeste tratament preferential.
Si cand vad asemenea lucruri ca se intampla cu o tanti iesita la penzie ma intreb daca nu cumva are probleme cu inima si totusi nu cred ca o sa ii ofere un tratament gratuit doar pentru ca buzitele ei ajung la fundul fiului de doctor.

Ajungem la o alta intrebare existentiala.
Ce ne canta doamna Opris?
Doamna Profesoara de Latina, cu glasciorul de privighetoare ne invata sa fim patrioti, astfel ca , la fel ca pe vremea Odiosului(n-am trait eu pe vremea aceea, dar tin sa va spun ca ma refer la Ceausescu) ne canta ode sau chiar poeziile lui Adrian Paunescu(Dumnezeu sa-l odihneasca!. Glasul ei de chitara rupta-n doua ne inunda urechile precum puhoiul de apa din 2005.

Cata latina ai invatat, pana acum?

Pana acum dragii mei, am facut arborele genealogic, ne-am jucat biscuite, avioane, patratele la sfarsitul caietului, am desenat-o pe Luzii si am auzit povesti despre nepoti besinosi(la propriu), regretatul Adrian Paunescu, Tantari, pestisori si in fiecare ora SUEDIA!
Cum sa ramai lucid cand ai o asemenea profesoara?
Simplu, astepti ora de romana si te gandesti : Nu poate fi mai rau de atat!

Maine, Luni. Ora de latina. Entuziasm. Da' de unde? Dam lucrare la Latina.

Si acum vin eu si va intreb:

Cum e/era profesorul/profesoara voastra de latina? In orice caz ma astept sa fie mai lucida ca Doamna Profesoara de Latina.

[poza este luata de pe google]

2 comentarii on "Doamna Profesoara de Latina."

Anonim spunea...

asa sunt profele de latina.
eu i n a 8a aveam una care ne punea sa desenam ghiocei.
in a 9a nu.am o scorpie care nu da 10 nici la olimpici si e groaznica,.
daca la celalalte ore suntem cunoscuti ca cei mai galagiosi,neah,la latina,sa nu se auda musca ca poate se supara si mai asculta.

Anonim spunea...

tu...cum ai putut uita de Pitiu si Pitiuleasa(sau cum se scrie)??:))))

in fine...oricum ar fi ea...ii foarte amuzanta...si mie sincer imi este foarte draga:D

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

 

Rocsy's blog Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez