Welcome

Te plictisesti?
Dupa ce citesti ce am scris o sa pleci si mai plictisit ;)

=Rocsy=




marți, 16 noiembrie 2010

Pisicile Sphynx - Miauu-

Publicat de Rocsy la 09:10

De azi dimineata ma tot gandesc ce as putea sa scriu pe blog, si adevarul e ca nu am inspiratie nici sa scriu trei randuri, dar o sa aberez in continuare. Dupa cum spuneam, de ceva vreme ma tot gandesc ce sa scriu pe blog. De miresuca am vorbit, de profa de latina iarasi, de venit am venit inapoi...si stateam eu asa ingandurata si cautam pe Google, evident un subiect de discutie.
Cand eram eu in momentul meu "macsim" de concentrare, intra Florina pe mine si ma intreaba de Amira. Pentru cine nu stie cine este "Amira" o sa va spun eu:
Amira nu e pisica mea, si nici nu o cheama Amira. E pisica cuiva si eu sunt in love cu ea. Acuma cei care ma cunosc o sa fie undeva pe la "wtf?" pentru ca nu prea am pisicile la inima, si totusi ce o face pe Amira atat de speciala?
Amira, scumpa de ea(sau el), nu are blana. Si nu pentru ca am ras-o eu cu Gilette-ul lui tati. Amira este o pisica din rasa Sphynx, care pana in prezent este cea mai speciala rasa. Exista si un anumit tip de pisica fara coada sau whatever, dar pisica sphynx ramane febletea mea.
In Romania, inca sunt comunisti care privesc rasa asta cu dispret si ura, dar ma bucur ca cineva a facut desene promovand intr-un fel rasa, desiii intr-un mod negativ(Da, dragii mei, ma refer la Kid vs Kat...si daa ma uit la desene..o sa ajung si la partea aia).

Scuzati postarea plicticoasa, n-am dormit de ceva vreme si mi-e somn. Oricum voi nu aveti nici o scuza:

Am si eu o intrebare:
Va plac pisicile?
ooo si inca una
Va place rasa Sphynx? Accept orice parere.

0 comentarii on "Pisicile Sphynx - Miauu-"

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

 

Rocsy's blog Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez