Welcome

Te plictisesti?
Dupa ce citesti ce am scris o sa pleci si mai plictisit ;)

=Rocsy=




marți, 15 septembrie 2009

Viata cu Oana in banca.

Publicat de Rocsy la 03:36

Astazi, intrand in clasa, am observat ca batranaul Ciaca isi mutase scaunul in fostul meu loc. Ce nesimtire! Nu am stiu unde sa stau , adica ala era locul meu! Rusine sa ii fie. Oricum am vazut ca Alexandra se mutase langa Stefi si Oana ramasese singura, asa ca m'am pus in banca cu ea.
Eu...o consider pe Oana o prietena foarte buna, matematiciana, dar buna. Fata de alte "specimene" care si-au facut loc la noi in clasa.
Deci, concluzia acestui post interesant este ca de azi inainte stau in banca cu Oanaaaa!! yeyyy!!
Trebuie sa imi pregatesc ghiozdanul:> :

Engleza
Biologie
Franceza
Desen
Dirigentie
Geografie

0 comentarii on "Viata cu Oana in banca."

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

 

Rocsy's blog Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez