Welcome

Te plictisesti?
Dupa ce citesti ce am scris o sa pleci si mai plictisit ;)

=Rocsy=




vineri, 11 septembrie 2009

Numaratoarea inversa.

Publicat de Rocsy la 23:56

O zi pana incepe scoala.
Programul meu obisnuit incepe la:
7:00- Mama ma scutura sa ma trezesc,eu ii spun sa ma mai lase 10 min
7:10- Mama vine iar sa ma trezeasca.
7:15- ma enervez si incep sa ma pregatesc pentru scoala
7:35- In sfarsit sunt gata.
7:40- Stau in statie de autobuz.
7:45- Ajunge in sfarsit!
7:50- Sunt in drum spre scoala, mi se inchid ochii si imi e frig, cui ii pasa?
8:00- Ia ghiciti! Incep orele.
14:00- Ne trimit acasa cu o gramada de teme.
14:30- Ajung acasa(merg pe jos acasa)
14:45- Ma schimb si scot cainele afara

Asa e o zi obisnuita, de scoala.

0 comentarii on "Numaratoarea inversa."

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

 

Rocsy's blog Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez