Welcome

Te plictisesti?
Dupa ce citesti ce am scris o sa pleci si mai plictisit ;)

=Rocsy=




vineri, 11 septembrie 2009

Mi'e dor de vara!

Publicat de Rocsy la 06:58



E imposibil cat de repede trece timpul!
Am impresia ca saptamana trecuta am luat vacanta, cand defapt peste doua zile incepe scoala. Hmm, sunt destul de curioasa cum v'a fi anul asta la scoala, dar totusi parca mai bine suna o excursie la mare sau la munte, chiar si o pauza la bunica suna mult mai bine decat scoala. Sa zicem ca imi e dor de cateva persoane de la scoala...Doar "sa zicem"
Vara asta a fost una linistita...si extrem de calduroasa.Si totusi concluzia ramane:

Imi e dor de VARA!

0 comentarii on "Mi'e dor de vara!"

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

 

Rocsy's blog Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez