Welcome

Te plictisesti?
Dupa ce citesti ce am scris o sa pleci si mai plictisit ;)

=Rocsy=




luni, 14 septembrie 2009

Scoala si Shake'ul de banane.

Publicat de Rocsy la 06:07

Astazi m'am trezit increzatoare ca..hmmmm..Nu asa trebuia sa incep.
Azi dimineata m'am trezit la 6:50. Am aprins televizorul si dupa multi nervi si alea, alea am gasit mtv'ul unde era " M is for Michael"
M'am chinuit sa imi prind parul in n'shpe mii de feluri si nu am reusit nici cum, asa ca am ramas la coada mea vesnica, prinsa intr'o parte.
Am ajuns la scoala unde era full deja. Dupa o festivitate aiurea, in care am auzit again melodia aia care ma enerveaza cu " Eeeeemiiiinnneeeeeesscuuuu" am mers cu Ale, Stefi, Oana, Kitty, Andre, Bia B la un suc in Q. Am ajuns acolo si ne gandema ce sa ne comandam.
Ale, Oana si Stefi si'au luat un shake de banane(yummy) pe cand Andre si Kitty si'au luat limonada. Eu, ca sa nu fiu ca ele am luat o Colaaa!! Vesnica cola. Si ce m'am gandit eu, hai sa beau din shake'ul lui Stefi sa vad daca e bun.
Ok, mi'am luat paiul din suc, am baut din Shake care nu avea un gust..sa zicem pe placul meu( Ste fi draga..fara suparare:))) si cand am bagat paiul inapoi in suc, a inceput sa faca spume si sa iasa pe masa. Evident Ale care e pregatita pentru orice(Singurul lucru pe care Ale nu il poarta in geanta este Mobila DE Bucatarie) mi'a dat doua servetele si nah..asa am sters toata bunatatea de cola de pe masa. AAA si a mai si ramas, doar ca nu mai era acidulat.
Dupa ce am iesit din Q, am mers spre Dumbrava unde am plimbat'o pe Giuly. Apoi am ajuns acasa in sfarsit.. deci..asta da zi:|

0 comentarii on "Scoala si Shake'ul de banane."

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

 

Rocsy's blog Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez