Welcome

Te plictisesti?
Dupa ce citesti ce am scris o sa pleci si mai plictisit ;)

=Rocsy=




marți, 12 iulie 2011

Boboc in/la CNS

Publicat de Rocsy la 10:30

Apropiatii mei pot sa confirme ca am zis de multe ori ca abia astept sa termin scoala, si intr-adevar vroiam sa termin odata cu clasa a 8-a. Mi-am zis ca o sa plang la festivitate, desi am lacrimat io de doua ori numa. Am zis ca nu mi-s dragi colegii mei.
Oai, minciuni, ma, minciuni.

Dragii mei fosti colegi,

Ce urat suna "fosti". Stiu ca nu ne-am inteles noi perfect, aflati de la mine ca o sa va duc doru'! cine ma mai enerveaza pe mine cand am o zi proasta, cum facea bietu' Mastan? Cum oi trai io fara sa il aud pe Ciaca cum se ia de Bianca?? Si Burghele, domne feri! 8 ani o trecut, da' domne feri sa ma uitati ca va si bontanesc. Ce sa mai zic de prietena mea cea mai buna care merge la alt profil?
no in fine.
Si daca tot suntem la capitolul ani de scoala, as vrea sa va zic ca cel mai dor o sa imi fie de profa de engleza. O sa imi lipseasca tare mult.

Sa va povestesc cum o inceput aceasta zi frumoasa de vara.

Pe la 10, chiar cand dormeam mai bine ma suna tati.
- Al..o? "cu voce constipata" cum constatase Cristi mai tarziu
- Felicitari, draga! Ai intrat la Cns la Mate-info!!!
- Aha..m..bine.
- Dapi dormi la ora asta????
- Nuuu!!

si asa in aceasta minunata zi caniculara am aflat ca sunt boboc la Cns, cum va place voua sa scrieti la status.

Mai tarziu dupa ce m-am dezmeticit au curs telefoanele si tati m-a scos la o pizza, asa ..sa "sarbatorim".
Nu stiu cu cine o sa fiu in clasa, dar as vrea al naibii de rau sa stau in banca cu Paula C. Si mi-o imaginez si pe Catalina undeva in banca din fata. Si da, o sa fie si de la tara p-acolo..da' ce sa'i faci?

Domne feri ce fara sens ii postarea asta. Bine, vreau sa va zic ca is fericita unde am intrat si abia astept sa incepem scoala!

Felicitari tuturor! Si have fun while you still can :)

0 comentarii on "Boboc in/la CNS"

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

 

Rocsy's blog Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez