Welcome

Te plictisesti?
Dupa ce citesti ce am scris o sa pleci si mai plictisit ;)

=Rocsy=




joi, 12 mai 2011

Once you go black you never go back

Publicat de Rocsy la 12:26
Salutare!
In sfarsit m'am intors pe blogul meu micut si drag. M-am gandit de atatea ori ce o sa scriu odata ce ma intorc si va rog sa ma credeti aveam mii de idei si acum ca stau in fata casutei deasupra careia scrie postare noua...nada.
Am incercat sa-mi spun parerea despre nunta regala, you know...dar nu ma simt in stare. Am fost romani si acolo pana la capat. Am incercat sa va povestesc despre cum profa de latina vine in slapi la scoala cu sosete rupte...nimic.
Am vrut sa incep sa va povestesc despre cati prieteni fake am....nu m-a lasta sufletul.
Ce sa zic?
Tot eu sunt, vara inca imi vorbeste si diferenta e ca acum am un alt EL in minte..mare lucru nu s-a schimbat. Next time o sa incep prin a va explica despre apocalipsa, haha.
Maine am un festival de teatru la engleza, va povestesc duminica, cel tarziu luni tot.
S-a pustiit si blogul meu, darrr nu ma stresez..inca :D

4 comentarii on "Once you go black you never go back"

Carmen spunea...

Mnoh haidi si mai posteaza tuuu! Ca te citesc eu toata :))) Si sa nu fi toanta sa dai examen la geografie, ca eu am dat la isto anu trecut si a fost usor :*

Mihaela on 11 iulie 2011 la 03:37 spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Adriana spunea...

Salut,
Interfata la blogul tau e super, de nota 10. Ma gandeam sa-mi fac si eu un blog si te-as ruga sa-mi spui si mie, evident daca vrei, cum ai pus acest header, cel cu sweet menu si my sweet blog si eventual etichetele roz ?

Multumesc mult de tot ,
Adriana

Rocsy on 12 iulie 2011 la 10:24 spunea...

Buna!
Pai am luat tema in sine, nu as putea sa iti explic cum sa le pui bucata cu bucata, pentru ca sincer nu ma prea pricep. scuze pt raspunsul intarziat.

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

 

Rocsy's blog Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez