Welcome

Te plictisesti?
Dupa ce citesti ce am scris o sa pleci si mai plictisit ;)

=Rocsy=




miercuri, 16 decembrie 2009

Eu sunt prietena anesteziei.(Partea a doua din Cronicile Roxanei.)

Publicat de Rocsy la 04:13


Ultimele trei programari la dentist au fost total inofensive pana ieri(15.12.2009). Am intrat pe aceasi usa cu vopseaua sarita. Zambetul dentistului m'a intampinat pe mine si pe mama in prag.
- O sa merg sa imi iau o cafea.
Ok. Am inteles cat de solicitant trebuie sa fie sa lucrezi non-stop intr-un cabinet de stomatologie, si cat de enervant poate fi sa ai de'a face cu tot felul de oameni ciudati, asa ca l'am lasat pe bietul om sa mearga sa isi ia cafeaua in timp ce eu m'am trantit cu toata greutatea pe scaun.
- Dupa ce terminam aici, mergi cu tatctu la PENNY MARKET.
Cred ca toti cunoscutii mei stiu cum numesc eu aces magazin: PENNYs MARKET. EI bine, acest magazin are o parcare de 7 locuri si nu are mai multi cumparatori decat un magazin obisnuit. Anyway, am dat din cap in semn ca ma supun.
Am asteptat 30 de minute in care am cantat, am batut din picioare si mi'am verificat dintii pe o plansa. Domnul doctor venise inapoi chiar atunci cand eu mergeam sa imi iau un pachet de batiste de unica folosita, pentru ca imi curg balele, da imi curg balele, ai ceva impotriva?
M-am intors la timp pentru ca exact atunci a terminat cu ultimul pacient. M-am asezat frumusel pe scaun si asteptam sa imi faca anestezia evident. Sincer incepuse sa imi placa sa fiu anesteziata, amortita, cum vreti voi. Nu simteam frigul de afara si deja incepusem sa ma obisnuiesc dupa 3 zile in care nu imi simteam fata.
El nu dadea semne ca intelege faptul ca EU sunt prietena cea mai buna a ANESTEZIEI, asa ca si'a pregatit totul mai putin anestezia. Eu deja ma fataiam pe scaun, ce avea nenea asta in cap?
Si a inceput frumoasa procedura de demolare a plombei. Am simtit ca o mie de ace ma impung in gingie si m-am simtit ca si curentata. M'a intrebat daca vreau anestezie si eu facand pe curajoasa am zis sec:
-ahmm, nu..
Si acelea au fost celemai groznice 30 de minute din viata mea. Durere, curentare, durere, degete, carlig, uraattt!!!
Dupa primele 10 minute doctorul exclama:
-Acum nu pot sa iti mai fac anestezie, v'a trebui sa rezisti.

Nu am murit ,dar nici nu o sa mai accept sa se umble in gura mea cu chestioara aia fara anestezie. Morala povesti este:
ACCEPTATI ANESTEZIA.
Eu sunt cea mai buna prietena a anesteziei si ne iubim foarte mult.

stiu ca cealalta parte am scris'o la persoana a treia, dar acum nu am putut sa scriu altfel..poate cealalta este mai reusita..in fine..azi am alta programare la dentist si fiti siguri ca o sa cer singura anestezie.

ce vreau sa stiu este daca ati mai fost anesteziati, unde si de ce.
Use the comment section below.

2 comentarii on "Eu sunt prietena anesteziei.(Partea a doua din Cronicile Roxanei.)"

alexya on 16 decembrie 2009 la 10:13 spunea...

n-am fost anesteziata niciodata
dar nici nu cred ca e prea placut sa nu simt anumite parti ale corpului
asa ca prefer sa nu experimentez

Alexandra. on 23 decembrie 2009 la 11:55 spunea...

în deget.şi e naşpa.
simţi cum ţi se duce tot sângele în cap şi explodează degetu

dar pentru binele meu,am rezistat:))

>:D<

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

 

Rocsy's blog Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez