Welcome

Te plictisesti?
Dupa ce citesti ce am scris o sa pleci si mai plictisit ;)

=Rocsy=




sâmbătă, 26 decembrie 2009

E Craciun ba!

Publicat de Rocsy la 13:13
Cel mai monoton craciun din istoria craciunurilor. Sa va povestesc pe scurt.
Azi dimineata m-am trezit cu cainele peste mine, ca in fiecare dimineata. Mama bea cafea tata comenteaza. Imi tarasc picioarele beau apa. Vin, ma pun in pat, stau si ma gandesc si imi zic ca trebuie sa fac patul. Dupa ce fac patul incep sa ma uit la Bleach, ma uit la bleach de la 11 pana la 14 cand vin bunica si unchiu aia care ma seaca. Unchiu isi aseaza curu la calculator si eu ca o gazda buna ii spun:
-Stai cat vrei.
Dupa ce sta vreo ora si ceva in care eo ma plimb din camera in camera. Se pune la MINE in pat si adoarme..doarme ce doarme..se trezeste pleaca. Eu stau acu si scriu ce am fct peste zic si ma doare'n paishpe daca va pasa. Aaa s vorbesc cu Adi/y(long time no talk.)
Fuck off bitchies, maine ma dixtrez.

1 comentarii on "E Craciun ba!"

zanbesten on 30 decembrie 2009 la 03:08 spunea...

Craciunul e mereu prilej de bucurie
cea mai speciala zi din an, speciala prin nonconformistul plan al desfasurarii evenimentelor
de ex: bei cogniac,petreci.. te-mbeti si caz in nas

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

 

Rocsy's blog Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez